Hoppa till innehållet

Fraktpolicy

Fraktinformation

Leveransland

För närvarande erbjuder vi gratis leverans inom Sverige.


Orderbekräftelse

När du har lagt din beställning får du en bekräftelse via e-post. Detta innebär att vi har mottagit din order och att vi har börjat behandla den.


Spåra din beställning

Du får ett spårningsnummer via e-post inom 24 timmar efter att ditt paket har lämnat vårt lager.


Leverans

Nedan ser du den genomsnittliga leveranstiden för alla våra paket:

Om din beställning görs före kl. 12:00 (GMT+01:00) Centraleuropeisk tid (Amsterdam), behandlas den samma dag:

  • Behandlingstid: 1–2 arbetsdagar (mån–fre)

  • Leveranstid: 2–4 arbetsdagar (mån–fre)


Fraktkostnader

Vi står för alla fraktkostnader. Alla våra produkter levereras helt kostnadsfritt – och det finns ingen minsta ordermängd.


Försenade beställningar

Om den maximala behandlingstiden och leveranstiden har passerat och du fortfarande inte har mottagit din beställning, oroa dig inte. Vänta ytterligare två dagar och kom ihåg att kontrollera ditt spårningsnummer.
Om paketet fortfarande inte har kommit, vänligen kontakta oss och inkludera ditt ordernummer.


Skadade eller felaktiga beställningar

Har du fått ditt paket men märkt att det är skadat eller att du har fått fel produkt (t.ex. fel storlek eller färg)? Inga problem!
Ta bilder på problemet, beskriv kort vad som är fel, och kontakta oss med ditt ordernummer.


Tveka inte att kontakta oss via e-post om du har frågor om när din beställning skickas. Vårt kundserviceteam hjälper dig gärna.


Företagsnamn: Silkesdröm Sweden

Organisationsnummer: 92892434

Adress: Soltorpsvägen 35, 182 33 Danderyd, Sweden

E-post: support@silkesdrom.se

Telefon: +447418601461

Öppettider

Måndag–Fredag: 09:00 – 19:00

Lördag: 10:00 – 17:00